söndag 7 december 2014

Produktiv dag

Idag har jag fått fönster tvättade utvändigt och invändigt på insidan av huset iaf. Var jäklar nödvändigt för att kunna se ut :)
Sen hann jag steka och tvätta upp ett par maskiner innan älsklingen min och jag åkte ner på stan. Skulle fixa julkort men fotoaffären var stängd. Ja, då blev det istället lite shopping till wifi. Köpte mig en fin top och en kjol i svart till ett glöggmingelparty nästa lördag.
Sen provade jag en spanxkopia på en shape produkt. Jäklars vad snyggt den forma till ens överkropp. Har ni inte provat en sådan innan-gör det! Den följde med mig hem såklart. Undra om man kan sova i dem oxå ;)
kF tar min plats i soffan så fort jag lämnar den, både han och jag hugger plats direkt och sen vill vi inte lämna den för då vet vi att vi blir av med den :). Funderar på att pimpa om min weddingring som bild nedan med 2 mindre solitärer brevid den större. Vad tror ni om det? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar