söndag 23 november 2014

Återhämtning

Här sitter jag igår i KLM's lounge och väntar på vårt flyg hem. Drack gott bubbel och åt. Men har fått makens förkylning och kände mig vissen.
Julen hade gjort entre inne på landvetter såg vi när vi landat hemma igen.
Fast jag hävdar att jag avskyr julen så får jag väl medge att det är fint med all belysning och pyntning. Nedre bilden är i ankomsthallen och kul grej med alla olika julstjärnor på väggen.
Våra fantastiska grannar och vänner kom och hämtade upp oss då makens föräldrar är utomlands och dottern arbetade. Våra vänner är fantastiska människor och alltid så omtänksamma och hjälpsamma mot alla i deras omgivning. Tänk att det finns sådana äkta och genuina människor. Inte nog med att de hämtade upp oss , de lagade en fantastiskt god kvällmiddag till oss också. Kärlek och jättetack till er, ni får vår dag att bli lite mer ljus med er vänskap. Nedan en bild på vilket dagljus vi har här i Sverige nu utanför vårt hus. Glad att jag fått se solen i veckan som gick och se riktigt dagsljus. Nu ladda för arbete imorgon och hoppas på att jag är feberfri. Go'eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar