torsdag 6 november 2014

Stenungsbaden yacht club

06.20 gick bussen från vår stad med kollegor. Smidigt åka buss men ack så trist.
Framme vid Stenugnsbaden och lite fika innan kurs kör igång.
Vi tillhör gruppen "delfinen" och nej inget namn vi valt utan alla block har namn man anmäler sig till.
I fikat efter lunch så fick vi rummen. Schyssta rum och helt ok. Tur att jag och min sköterska fick egen kup'e som vi bett om. Alltid lättare kampera ensam, tex har jag jättejobbigt med toabesök om jag inte är själv och hon kände samma.
Hann med att köpa en fars dags present till maken från sonen. En roströd gant halsduk i mjuk alpacka. Sonen har bra smak ;)
 Kursen slut för dagen och söta kollegan i rummet brevid hade med sig vin. Smart! Men medan de gick på SPA och behandlingar så fick jag ett glas vitt och bara slappar på rummet och njuter innan börja fixa till sig inför samling för drink och middag . Ps. Så mycket trevligare och roligare man har det som privat istället som anställd i offentlig verksamhet. Tänk bara att kunna få gå på bra kurser med hela sina team. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar