tisdag 4 november 2014

Lååång dag

Ojoj idag vart det lång dag. Hade lite pappersarbete att göra i dag. Remisser och remissvar skulle skrivas efter arbetet då jag imorgon skall träffa mina fd kollegor från Karlsborgstiden. Då blir det mat och skratt. Sedan 06.20 kvack! På torsdag åker vi iväg på kurs mot Stenungsbaden i 2d. Så då är det skönt fått undan på skrivbordet. Var väl hemma idag vid kl. 20.00 ca och då hade rara grannarna köpt mig en årets Blossa glögg med lavendel. Jag skulle nämligen ha gjort det idag men hann inte och då hade de fixat detta, toppen. Nu längtar jag att få smaka på den för denna tror jag är god. Sparar alltid ett par flaskor av glöggen varje år då flaskorna är så fina. Nu mat då maken är hemma igen blir det hemlagat. Go'kväll

1 kommentar:

  1. Hej det är Adib Slifo från pizzeria Ekebacken. Jag har tid hos dig klockan 9 på måndag, tandhygienist. Hur ska jag hitta dig, jag har inte din adress? Kan du kontakta mig i pizzerian, eller skriv din adress här, så jag vet vart jag ska komma på måndag.

    SvaraRadera