fredag 7 november 2014

Bra kurs men home sweet home rules

En bra kurs med 2 otroligt bra föreläsare är slut.
De hade bästa material ever. Frågor som i vem vill bli miljonär med samma musik. Roliga filmklipp var 20:e minut för att man skulle vara pigg och framför allt en massa bra och nyttig klinik. Sedan var de jäkligt trevliga vid sidan av föreläsningarna.
 Fint SPA hade Stenugnsundsbaden och en fin anläggning, spa bild är dock från Loka brunn. Dock var det svinkallt överallt och hela tiden. Luktade mögel i vår korridor och ovanpå det låg mitt rum ovanpå discot...
Marint var temat genomgående med äkta  mattor. Äkta mattor gillar jag verkligen.
Resten av mitt rum.
Bild med rara kollegorna under middagen igår kväll. Vad vi skrattade. Vi hördes dock lång väg och det redan från starten av middagen. Härliga människor.
Mmm varm eldstad, var nog enda stället dessa 2 dagar jag kände en aningens värme. Nu åter hemma igen, liggandes i soffan med kissen i knäet och maken killandes mina fötter. Gott. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar