fredag 4 november 2016

Arbete, möte, överraskning och mat

Nu är det så kallt att även katten vill ha filt på sig i tv soffan och detta är bara början. Den långa sommaren försvann dock snabbt.
Först arbete idag och sen till Kbg för möte. Körde snabbt förbi min tidigare arbetsplats och hälsade på mina förra arbetskamrater. Träffade härliga C och fina A och kollegan den kloka och duktiga C. Sen iväg till mina härliga kollega I som är klok och smart som en uggla. Försöker vara som henne mer och inte vara så impulsiv vid stora beslut sen tycker jag det är bra kunna vara snabb i beslut oxå men bäst kunna ha en balans i dessa 2 tillstånd. I kbg hade de eldfest när vi kom ut framåt kväll ingen efter ett bra och trevligt möte.
kvällen avslutade vi på restaurang med en vän och hans barn. Skön avslutning på dan och god mat och trevligt sällskap. Idag fick jag även på posten en kort hem av en patient som tackade för behandling hos mig och där det stod bara ett förnamn så vem ska jag tacka? Alla patienter med samma förnamn? Men väldigt trevligt och glad blev jag också så klart. Go kväll och  go' helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar