söndag 27 november 2016

Helgen som gick

Igår somnde jag ifrån skriveriet. Så trött numer men inte konstigt heller så som jag arbetar. Långa dagar ca 12-13 tim/ dag och även på helger. I helgen var det även lör och sön vilket inte är ovanligt. Hann dock med träffa K för en fika. På hemvägen var det isskulpturering på torget med flera andra adventshappenings.
På kvällen var det dags för dotters födelsedagskalas hemma hos dottern och svärson. God mat och jättetrevligt.
Maken är framme i Surfers Paradise i Australien. 18 år sedan vi var där tillsammans nykära :) underbart land men  orkar aldrig flyga så länge igen :)
Han har hyrt en jättefin lägenhetshotell precis vid stranden med havsutsikt.
Väldigt fräsch lägenhet tycker jag i alla fall.
Ett sovrum men fräscht.
Var på jobbet idag söndag med och på hemvägen gick jag förbi köpcentrat och det var fint juldekorerat nu inför första advent. Själv kommer inte ett julpynt upp här i år. Inte ens sonens adventsstake eller stjärnan. Känns befriande :) jag är verkligen grinchen :). Så var helgen till ändå och en ny tokmatad vecka står inför dörren. I morgon måndag värsta dagen med högt akuttryck. Bring it on så får vi se vad denna veckan för med sig. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar