tisdag 15 november 2016

Packat inför Stockholm

Lite kortare dag i dag på arbetet. Vi gick nog därifrån redan vid 15.30. Mycket sjukt nu och många sena återbud. Vi sla ju åka upp till Stockholm och vår yrkesmässa som är en gång per år. Detta året i huvudstaden. Tycker det är lite roligare just när det är i Stockholm. Altinerar mellan Göteborg och Stockholm. Vi åker upp 6 st och det ska bli kul. Alla min personal har varit sjuk nu i 2 veckors tid och ikväll tycker jag det " kliar" i halsen. Usch måtte inget bryta ut när vi är där uppe. Vi ska ju bo över också. Maken missade sitt kval och kommer hem imorgonkväll och då är jag borta. I stan här ökar julpyntet( urk som den grinch jag är)säkert samma hos er? Tidig sänggång ikväll då det är tidig start imorgonbitti. Mesta är packat, får se hur mycket jag glömmer. Vet inte hur jag packar nu för tiden för jag glömmer jämt viktiga saker.., nåja bara en natt nu. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar