söndag 17 augusti 2014

Kalas

I går smaskade grannarna och jag på dessa rara vätternkräftor.
Idag har det regnet nästan utan uppehåll hela dagen och väderkatten har mycket riktigt varit inne hela dagen.
Han har legat unde pläden och gosat ner sig. När han väl går ut så vet man att regnet är över.
Sedan var vi på kalas för min broder och systers barn. De fyllde båda 4 år. Så tårtan var hälften Ninja Turtles och Hello Kitty.
Efter kalas så var dottern och hennes pojkvän, sonen och jag hungriga. Inte orkade vi laga mat heller.
Så jag åkte upp till pizzeria Ekebacken och de härliga pizzabagarna där och köpte en familjepizza till osd.
Det blev en med 2 smaker sedan lade vi oss i soffan och tittade på Ullared. Då tittar jag på min älsklingsmatta i siden jag köpt i Dubai för ca 15 år sedan. Älskar äkta mattor med deras naturfärger och variationer. De utrstrålar en "själ" som tilltalar mig. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar