måndag 25 augusti 2014

Over the rainbow

Ja, idag kom så den andra datorn till receptionen. Skulle komma efter lunch. Det höll de med råge. Kom kl. 17! Det är efter lunch absolut. Kl. 19 lämnade jag arbetet för att hämta sonen på sin golfträning( där var regnbågen) som han provade på efter ryggont. Tur maken var hemma idag och kunde köra sonen till träningen. Men jag har talat om för datasupporten vad jsg anser om deras service och åtaganden. Talade om att jag säger upp mitt silversupport avtal med Alma. Det finns andra med samma pris Safe dental som aldrig strulade till det och även lokala. Nu ska jag kolla avtalen bättre. I mitt nuvarande avtal när jag läste det, blev jag väldigt varse om att de flesta sidorna handlade om mina/ kundens åtagande till Alma support och väldigt lite över Alma supports åtaganden. Så hej och hej då till er. Nu ett glas rött och grillad oxfile. Imorgon är det golfkommitte möte, på onsdag kväll möte FK i Göteborg om de nya reglerna i tandvårdsstödet, på torsdag är det träff med roliga och fd kollegorna. Ska bli gott få skratta med dessa härliga kollegorna. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar