torsdag 21 augusti 2014

Katastrof på arbetet fortsätter

Titta vad man fick i prsent idag på arbetet? Min favorit vitamin dryck :)
I förrgår hade vi vattenläcka på arbetet och 2 datorer tackade för sig och nya mycket dyra sådana fick köpas in( har dock inte kommit än) i går gick ultraljudsbadet sönder och en ny fick beställas. I dag skulle en av nya datorer kommit men inte då OCH helt plötsligt ser sköterskan att vi har ett stort vattenläckage under autoklav( steriliseringsmaskin) jag vet inte vad ska man säga? Bryta ihop och komma igen får vi försöka med, då blev man glad av att en av vännerna spontanringde och bjöd över mig och sonen samt hela vad jag kallar extended family( minus maken) på kvällsmat. Grillat och marängswiss. 
Fått dkolinspektionens svar på utredningen av min anmälan på Helenaskolan i Skövde. Skolan får kritik men har nu ändrat sina rutiner står det. Dock stod det fel uppgifter från Skolan som de skickat in till skolinspektionen. Ringde rektor im det och skrev det i mitt yttrande över beslut till skolinspektionen. Dock verkar skolan vara mer på alert nu inför denna terminsstart. Vi får se hur denna termin utvecklar sig. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar