fredag 20 februari 2015

Aw today and some bargins :)

Jag kunde bara lämna sängen imorse och vända ryggen till så ockuperade KF min sänghalva direkt. Så klart han ska vila nu och inte böi störd då han har arbetat hela natten och maken fått släppa in och ut han hela tiden.
Sonen textade oss att han för skolarbete om sig själv behövde bilder från sin uppväxt. Denna är en vi skickade. 1 år och första golfträningen mars/april :) åh vad fort tiden går.
Efter arbetet idag så slank jag in på styled by me och superfyndade.
Jag måste vara en fyndpiraya. Köpte den fina tunika( mamouchka)
Och en fantastiskt mjuk kashmir/angora ulltröja också franskt märke( interdee) för skit och ingenting. 349kr för båda tröjorna ihop. Superfynd och kul ha något nytt till AW ikväll när jag ska träffa en kär vän och den klokaste människa jag mött och vet. Hon är psykolog och mer än väl lämpad för detta. Trevlig fredag alla. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar