lördag 28 februari 2015

Vårfeelings

Maken åkte tidigt i morse upp till Loka Brunn för att vara med på ett event. Hotellet har något golf/SPA paket och maken ska hålla i närspelsträningen och sedan på kvällen hålla föreläsning om golf och tourlivet. Så sonen och jag är själva i helgen. Då det är vårkänsla gav jag mig ut och sprang. Inte gjort något sedan november men benen och orken var pigga och fina. Så kul, äntligen ljusare dar och lite varmare så man kan springa ute igen. So happy. Kul var det oxå att 2 vänner från AW gänget ringde och frågade om jag ville med på bio kl.15 och se 50'th shades of Grey. Klart jag Ville det, men ska på kalas då min yngsta systers fyller 10 år så det måste premieras så det blev till att tacka nej till det, men kul att de hörde av sig spontant så. Nu lagar inte maken mat i helgen, så det blir tufft för mig och sonen :) . Nej det går nog bra. Till lunch åt vi en fantastisk god kräftsoppa gjord på fond av havskräftorna jag åt i onsdags. Jag älskar soppa och skulle kunna leva bara på det. Soppa är väl nästan det enda jag dessutom kan laga till. Nu ta tag i resten av dagen. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar