söndag 1 mars 2015

Då kör vi Mars månad

Igår var vi på kalas. Yngsta systerns äldsta barn fyllde 10 år. Mysigt kalas och mycket gott.
Mina systrar är otroligt duktiga, både som yrkesmänniskor men även med hem och mat/bak kunskaper. Vi fick bl.a ljuvliga cupcakes efter maten.
Vi drack även vin ur älskade mormors kristallvinglas som syster piffade till med smyckning.
Väl hemma sen tittade jag på mellon. Om rätt låt vann? Jag tycker det. Gillade Måns låt och hans stilistiska framförande.  Idag väntas maken hem från Loka brunn och jag skall hinna med ett möte med juniorkommitten på golfklubben. På fredag fyller vår son 15 år!! Hur snabbt går inte åren? Så vi måste fixa med kalas till nästa helg. Själv har jag en helvetsvärk i min högra arm och handled. Strålar i den som vid olyckan för 2 år sedan. Vet inte om det är diskbråcken eller om det är något annat men får snart söka för det om det inte ger med sig. Kan inte använda högern till något. Har ni lyssnat på Thåströms nya låt - Kom med mig? Jäklar vad bra, den går på repeat hos mig sedan i fredags. Sådan är jag. Gillar jag en låt så spelar jag den om och om igen tills jag blir less :) . Go'middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar