lördag 28 mars 2015

Myslördag

Kom iväg nästan enligt planerna i tid. Vi gjorde ett depåstopp i Örebro och gick på en fantastisk fin vin och dessertmässa.
I "globen" fick jag min vinst. Ostron och räktallrik och till det tog jag Deutz champagne.
 Tog hälften natruell och hälften med en rödlöksvinegrette som var jättegod.
Här njuter jag. Fick även provsmakat olika champagner och kontakter med leverantörer. Vilket är bra då jag fyller väldigt jämnt om 1år. Beställde även hem lite champagnepaket för fortsatt avsmakning.
Maken höll sig till räkor och mineralvatten då han körde.
Nu har vi checkat in på Scandic Järva krog för slappa resten av kvällen. Vi har dock bokat bord för att äta. Vi hade tänkt oss room service men ändrade oss. Så strax dags hoppa i duschen och börja piffa till sig lite inför middag. Mysigt med en sådan här weekend för mig och maken. Sonen har det bra med sin äldre kusin som bor hemma hos oss under tiden. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar