söndag 15 mars 2015

Fy för allergi

Det är bara så härligt med årstiden. Första tvätten uthängd.
Sonen blev firad igår igen. Kul när hela extended family träffas om än lite modifierat numera. Men inte alltid alla ungdomar hänger på. Men igår gjorde de det. Så mysigt se dem tillsammans de är så goda och trygga mot varandra. En kul kväll och det gick bra med min matlagning.
Hur härlig årstiden än är, så är det allergi nu fram till september ungefär. Jag nyser i ett så jag nästan kissar på mig och ögon och näsa rinner och kliar och hur trött är man inte? Känns som influensa upphöjt i 2. Jag äter hur mycket medicin som helst nu. Ja idag hade sonen sin golfträning och maken körde dottern till flyget och Thailand som väntade för dotter och hennes sambo. Jag var på föräldrarmöte med golfklubben och vi skulle fotas idag till hemsidan men jag hoppade det, är ju som en svullen gris i ansikter med rinnande ögon och näsa. Vi får göra ett nytt fotoförsök nästa vecka då vi har möte igen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar