tisdag 31 mars 2015

Happy birthday to me :)

Idag har jag födelsedag. Jag tycker inte om att fira den av orsaker jag inte själv ens är medveten om. Men dagen började med vackra rosor på arbetet.
Fina gratulationer vällde in och jag blev uppriktigt glad och berörd att så många ändå uppmärksammade detta.
Maken ordnade med grillad oxfile och rösti samt champagne och goda viner så här inte ens mitt i veckan. Vänner, barn,svärföräldrar och min far firade med mig och även presenter fick jag. Trisslotter( en 60kr vinst), Möllbärry genuine copy bag av dottern direkt från Thailand och ett fint halsband och armbands set från snö av fina grannarna,   Behöver inga presenter men blir glad över dem men framför allt av andras omtanke. Det är man inte så van med, men mycket tacksam över just andras omtanke. 

Grannhunden Bente sover med oss i natt och vår katt KF lade beslag på fåtöljen men ändå söta att de ligger nära varandra om ej dikt an. Ett uppriktigt tack till er alla som hört av sig idag via sms,FB, telefonsamtal och personliga besök. Tack och Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar