måndag 2 mars 2015

På träningen igen

Efter lång dag idag på arbetet hem och ut i mörker ( är mörkrädd) och ut och sprang intervall träning. Så gott när man gör som man bestämt och inte låter hunger, trötthet, dåligt väder och mörker bli alibi för att låta bli. Jag har tyvärr varit en soffpotatis sedan november. Kom hem från spanien blev sjuk och sen kom kyla, trötthet och mörker. Då lade jag ner min träning tyvärr. Trivdes inte med det. Träna är skönt. Glad att jag är igång igen. Disciplin och karaktär är 2 viktiga egenskper när man vill något. Att bara ha en vilja att något ska ske är inte tillräckligt. Ibland får man faktiskt det man förtjänar. 
På hemvägen köpte jag mig denna marinblå västen. Blir jättebra. Ger mig min hästtjej tid/känsla tillbaka förutom att jag tycker den är fin kommer den värma perfekt både sommar och vinter. Lite trist nu, vill boka en vårresa till Holland och shoppa och vara i den härliga miljön som Holland har. Ska prata med maken om att vi åker iväg förhoppningsvis snart. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar