torsdag 5 mars 2015

Makens pysslar om mig.

En bra dag. Lång dag idag igen. Sköterskan är flitig och lojal som få. Lönerna för 2015 är klara och satta. Imorgon åker min sköterska och jag och hälsar på våra kollegor som nu blivit privata i en grannstad. De kommer få det jättebra och det är 2 fantastiskt duktiga yrkesmänniskor som kommer göra ett fantastiskt arbete. Jag är jäkla stolt över att fått arbeta med dessa 2 kloka människor. Så kul att få hälsa på er i ert nya förvärv.
Maken övveraskade mig ikväll efter arbetet. Han hade köpt kräftor och räkor till mig. Det och vitt vin. Kärlek. Älskar skaldjur. Fick jag bara äta 2 saker livet ut skulle det bli skaldjur och soppa. Samt champagne en torr och brödig en om jag bara får dricka en dryck. Imorgon fyller vår älskade son 15 år. Järnspikar vad fort tiden går. Lilla son vad du är fin. Precis som för alla föräldrar blir barnen det bästa och finaste vi har. Fantastiskt att jag begåvats med 2 fina barn av båda sorter. Jag är så stolt över er, precis som alla andra föräldrar. Tack barnen för att ni finns. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar