tisdag 10 mars 2015

Oj lång dag

Oj lång dag för oss alla. Alltid mycket att ordna med. Men ändå jättekul, vilka tjejer jag har förmånen arbeta med. När vi skulle gå hem sa jag till sköterskan, att jag ska springa idag men vet inte om jag kommer orka det. Då så hon, jodå, du kommer att springa. Så när jag kom hem närmare 19.00 så hade hon rätt. Trots hunger, trötthet, huvudvärk, blåst och mörker gled jag i träningskläderna direkt och bara gjorde det. Sprang intervaller intensivt med maxpuls. Men så nöjd med att jag satte mig över latmasken och lyssnade på sköterskans pepp.
Lite söt bild på vår KF, han älskar datorer och speciellt laptops. ( jo säkert för att de är varma) men igår såg det så roligt ut som om han arbetade i datorn. Ja, bara kämpa på veckan ut. Men riktigt kul med den duktiga tjej som är hos oss nu på arbetet. Så duktigt och driven men ändå följsam och behaglig. Känns som vi alla är ett bra team tillsammans. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar