torsdag 26 mars 2015

Träff med kollegor och Endomark

Sådär 21.40 och nu på hemväg från arbetet. Dagen avslutades med kollegor inom min bransch och en praktisk kurs med Endomarks trevliga produktchef. Kul att träffa kollegor och även få prova produkter och utbyta erfarenheter. Vi var 11 kollegor plus företagets trevliga representant. Imorgon lite arbete innan vi tar helg. På lördag åker maken och jag upp på Örebros vinmässa jag vann detta för 2 personer på FB och därefter fortsätter vi upp till kongliga hufvudstaden för en hotellövernattning och mys. Behöver något roligt, var länge sedan jag roade mig ;) känns det som iaf. Vi tänke fira oss lite och bara äta gott och dricka gott. By the way måste bara säga hur imponerad jag är över "mina" duktiga tjejer på arbetet. Vilka tjejer bara wow, alltid glada, arbetsvilliga och så plikttrogna som jag inte trodde var möjligt. Stolt över er som tusan, att få arbeta tillsammans och med er gör mig priviligerad och makes my day. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar