fredag 27 mars 2015

Karlsborg

Åkte till Karlsborg idag för lite shopping efter arbetet. Drömt i natt om maskinen vi provade igår på kursen. Åh vilket sug jag har på den manicken.
Det har är utsikten från min gamla arbetsplats. Inte fy skam den utsikten. Karlsborg är fint om vår och sommaren.
Ja blev det någon shopping? Ja såklart. Blev ballerina Clary i champagne från Stylesnob. Så sköna. Ville haft svarta också. Men de var slut i min storlek.
Sen kom min blus från Lindex's VIP shopping och jag hade nästan ångrat mig, men när jag provade den så ska jag nog hitta användningsområde till den. Lite tacokväll och bad och packa inför lilla Stockholmstrippen i morgonbitti. Vi stannar till i Örebro för vinprovning/skumpa och räkor/ostron som jag otroligt nog lyckades vinna på en FB tävling. Blir kul i maj när vi ska bo på Grand Hotell i Stockholm för ett möte på dagen, men på kvällen är det galamiddag och fest. Min kollega från förra arbetsplatsen är i kongliga hufvudstaden på annat möte samma dag men på kvällen så ska vi båda tillsammans med min härliga kollegor från nuvarande arbetsplatsen sammanstråla på denna fest. Ser fram mot detta. Nu Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar