onsdag 25 mars 2015

Oj jag vann, tack Chateau Grand Cru, Örebro!

För ett tag sedan deltog jag på FB i en "gilla och dela" tävling. Brukar i princip aldrig vara med på sådant. Tror detta var 2:a gången jag gjorde något sådant. Mest för att jag gillar goda drycker denna gången. 

Så idag fick jag meddelande av en bekant på FB som hade läst att jag vunnit 2 biljetter till vinmässan nu till helgen i Örebro för 2 personer. Blir toppen bra, på väg mot Stockholm stannar vi till där när vi ändå passerar och det blir en bra start på myshelgen med maken att surpla ostron och champagne

Vann 2 biljetter och 2 ostron eller räktallrikar. Blev faktisk glad äver att vinna. Det hade jag aldrig kunnat anat.

Men kul också att det var en riktig tävling. Man ser så ofta sådana tävlingar på FB men aldrig har jag sett att någon har vunnit. Tack för denna fina och oväntade vinst Chateau Grand Cru i Örebro. I morgon kommer kollegor till oss för en liten minikurs i maskinrens teknik och kul få träffas så här. Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar