torsdag 26 februari 2015

Härlig kväll

Efter arbetet idag träffade jag mina gamla arbetskamrater från Karlsborgstiden. Så jäkla roliga,härliga och kloka tjejer. Vad vi skrattade, en riktigt må bra boost. Tack för att ni finns härliga damer. Vänner är viktigt och fint. Alla ni vänner är lika viktiga för mig och mitt välbefinnande. Alla fyller en funktion för mig och jag har många behov så det är så fint och finurligt att alla härliga människor fyller på mig på olika sätt och berikar mitt liv på så sätt. Säger det igen att jag kan inte peka ut någon som mer "bästavän" än någon annan då alla ni är viktiga. Inte alltid man pratar eller träffas dagligdags men när vänskap finns överlever den sådant som att kontakt inte är daglig. Man vet att vännerna finns. Personligen kan jag finna det märkligt när vuxna på sociala medier ska "outa" sin vänskap som den bästa, varför? Bra vänner vet väl sådant ändå? Eller gör man det för att till alla övriga vänner/bekanta säga att ni är inte viktiga? Ja, jag vet inte men funderar som sagt över denna variant av, kan man kalla det någon form av en viss grad av obetänksamhet?
Väl hemma efter en rolig kväll hade KF lagt sig till rätta på fårskinnspläden och det var bara för mig att ansluta sig och ha var kvällsmysrutin. Imorgon fredag är det arbete trots att jag normalt är ledig fredagar. Vi både sköterskan och jag har arbetat mycket ett tag nu men bra att ha att göra. Hellre det än dåligt sysselsatt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar