tisdag 12 november 2013

Alla dessa fina människor

Man blir glad och tacksam att man är omgiven av fantastiska människor. Det är så härligt upplyftande med människor som är äkta och hjälpsamma. Min sköterska som sliter och kämpar plikttroget och aldrig att hon tappar humöret och blir arg, sedan har jag mina fantastiskt roliga och hjälpsamma kollegor där jag arbetar precis rakt över oss, där har sköterskan i 2 dagar slitit med att lägga upp en reseprofil där vi har våra anställningar, för dem och även hjälpt mig med detta, ofantlig mängd information som skulle fyllas i och stökas med. Det är så fantastiskt fint då jag får andnöd när jag sitter med sådant. Hon fixade även min bokning med tåget upp till vår yrkesmässa till slutet av veckan i Stockholm och hon fick till det så bra att jag för bara 100kr extra åker 1:a klass med frukost upp, blir kul när vi far upp över dagen. Tack, tack alla ni härliga och fina människor som gör något för andra och finns där och supertack till " V" som hjälpte mig med detta trixiga. Ni lyfter dagen för oss och det skulle vara en underbar värld om alla gjorde det lilla extra för andra. Är glad och stolt över att arbeta tillsammans och fått förmånen att komma in i detta sällskap. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar