torsdag 7 november 2013

Ensam igen

Lite bilder ifrån gårdagen. Marshall försedd gång ner till Blå Hallen för stand up:n
Vi var tidiga och folket som var där stod i baren, jag och maken satte oss direkt. Tyvärr var Özz Nujen sjuk och det var han jag kom för mest.
Här är showens stjärna. Pablo Francisco, skitduktig på att imitera röster och ljud. Han höll ett stenhårt tempo och det blev en bra show.
Istället för Özz Nujen sattes 2 amerikanska stand up:are in, Alex och Sean de höll hög kvalite de med. Så fick vi en rolig kväll maken och jag. Idag for han iväg till Spanien och helveteskvalet. Måtte han fixa det för jag vet hur mycket det betyder för honom och detta år har varit så fyllt av motgångar för honom både på sitt personliga plan med otrohetsaffär, påkörningsolyckan med skador och efterspel samt förlust av hans farfar. Det har även varit en usel spelsäsong för honom karriärsmässigt. Jag hoppas han finner sitt spel, sin lust och spelglädje nu detta viktiga kval för att han kan och för att jag älskar honom. Längtar efter han redan. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar