fredag 4 april 2014

Fredag och lite AW

Denna fina kustvy fick jag av fina kollegan. Hon sitter och solar medan maken hennes jagar fiskelyckan.
Idag på eftermiddagen tog jag och Babs en AW i sköna solen.
Premiär för lite ros'e vin på torget och samtidig musikunderhållning.
Efter ett tag gick vi till restaurang Sällskapet för ytterliggare i mitt fall ett glas ros'e nu inomhus men i ett soligt panorama fönster.
Till 17.30 var vi hemma igen. Dottern med pojkvän hämtade upp oss och körde hem mig och Babs. Sedan fick jag ett fint presentkort på fotvård av dem i födelsedagspresent. Gulligt av dem. Mysigt att ha dem hemma ikväll liggandes i varsin tv soffa och sonen i en fåtölj. Bara älskade maken och vår lilla kissefan saknas i vår mysstund i detta nu tittandes på  let's dance. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar