onsdag 2 april 2014

Saknar min hunny

Maken är i Spanien för en tävling. Jättekul för honom men ändå saknar jag honom redan. Han bor väldigt bra med helpension och skickar mig frestande bilder på den goda maten :). De som känner mig vet vilken katastrof jag är i köket. Idag fick det bli thaimat som jag köpte med mig efter gymmet.
Här är väl säkert något hotell utmed golfbanan i Spanien.
 Idag var det ingen solkust skrev han utan regn och lite kyligt.
 Hans fystränare skickade med TRX band så maken kan hålla sin fysikträning igång under tävlingsveckan.
Här var dagens aperitif skrev maken, körsbärstomat och vatten. Bra matval hunny :)
Här är den fina blomman jag fick från PTJ igår och den fina presenten från kollegorna brevid med min favvoskumpa. Det värmde verkligen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar