lördag 5 april 2014

Jaha, då är jag på väg att bli sjuk

Vet inte om det är massiv allergireaktion eller bara så enkelt att nu är det min tur att bli sjuk. Kännt mig "vissen" hela dagen. Ögonen svider, kliar i gommen, nyser och känner mig hängig. Men samtidigt känns det lite bättre inne nu på kvällen så det kan vara allergin fast jag ätit allergimedicin i över en månad nu. Jaja det ger väl sig :) Go'kväll
Bilden ovan är makens mattallrik i Spanien och bilden nere är vad jag lyckades värka fram efter stor vånda :), strimlad färsk kyckling med grönsaker i pitabröd. Måtte maken snart vara hemma igen så vi får mat, men bara att han varit borta denna veckan med sin goda matlagning gjorde att jag vips tappade 1,1kg så det är makens mat som smugit sig på mig, det är bevisat nu :) för har tränat och levt som vanligt förutom sämre mathållning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar