torsdag 3 april 2014

Olika faller lotterna :)

Idag efter arbetet var det att skynda sig på cykeln hem för att hinna hem och hämta bilen för att åka på juniorkommitte möte på golfklubben. Maken skickade en fin bild på sin fruktsallad med päronsorbet efter sin middag.
Jag var hemma vid 21.30 och jag fick köpa med mig junkfood äckligt som bara f-n då min febersjuka son önskade det då han var hungrig och klockan sen för eget matlagningsförsök. Så det blev en slemmig " golden arch" kycklingburgare med lite italienskt rödvin till :) , blev genast en förbättring på det trista kvällsmålet. Imorgon är det fredag och ledig dag. Skall uttnyttjas till att jag ska bli intervjuad av två högskolestudenter inför vad jag förstod deras c-uppsats som handlade om just vara involverade i sitt barns fritidsintresse på föreningsnivå. Får se om jag passar in på deras behovsprofil imorgon. Sedan ska jag troligen passa min söta lilla brorsdotter som är krasslig den lilla söta prinsessafisen. Blir jättemysigt :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar