fredag 23 december 2016

Dan före dopparedan

Så här dan före julafton är allt lugnt. Vi har sagt bort julen helt förutom en julskinska som ska griljeras ikväll. Inget julpynt, ingen gran och nästan inga paket alls. Så skööönt sonen är helt med på detta men äldsta dottern tycker vi är tråkiga :) det kan jag lätt leva med. Hur kommer ni fira jul? Traditionsenligt? Ensamma eller med familj och vänner?
Min nacke och rygg har börjat spöka. Ont som fn. Har systers charmiga katter och ovan är Olof som vi skrattade så åt. Han sitter i soffan och tittar jätteintresserat på tv:n haha.

Hmpf jag har allrid varit avis på maken som tillhör de 2% begåvade i Världen och därmed är kvalificerad vara medlem i den imponerande mensaklubben. Jag skulle lätt kunna köpa mig ett dyyyrt medlemskap så jag fick ett eget medlemskap där :) men det kan vi normalbegåvade inte göra. :) kanske kan rista in mitt namn på makens medlemskort? Hans står namn står bakom fingret. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar