lördag 3 december 2016

Kalas och....matte

Idag var det kalas dags för vännens tvillingar som blev 18 år. Här är ungdomsbordet
Och tillika honnörsbord.
Kul att träffas och god mat.
Efter det på kvällen blev det mer matte inför nationella proven. Jag kan bara inte... men ikväll hjälpte andra vänners duktiga son till. Han har också nationella prov fast en årskurs över sonen och går natur. Men de räknar samma matte på både teknik och natur. Tur att vi kan få hjälp när maken är borta då jag bara inte kan. Känner igen matten och jag har räknat den för typ 300 år sedan men förstod nog aldrig vad jag gjorde då även om jag klarade det då. Imorgon bitti kommer en annan vän och hans dotter hit och hjälper oss. Hon går också i natur och har nationella prov med så hon tränar med sitt och sonen sitt. Tur det finns både duktiga, snälla och hjälpsamma medmänniskor. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar