onsdag 7 december 2016

Föreläsning om året nobelpriser på högskolan.

I kväll var det högakolans olika proffesorer som höll föreläsning om nobelpristagarna i ekonomi, fysik, medicin/fysiologi , kemi och litteratur. Intressant och välbesökt fast det inte syntes på min bild då vi hoppade minglet innan och sattes oss direkt. Vår vän och sonens mattehjälte föreläste om priset i medicin. Det gjorde han jättebra. Handlade om kroppens egna " återvinningssystem" på cellnivå.
I går kom dotterns kombinerade födelsedags/julklapp från Gucci. Jäkla smidigt handla online. Levererat till dörren. Hoppas det nu passar och är rätt. Hon önskade deras IT bälte som är slut på butik. Imorgon vankas julbord med arbetet utan julmat då personalen inte ville ha det. Blir bra och kul träffas. Arbete dock på fredag och sedan längtar jag till lördag då jag ska gå på champagneprovning med munskänkarna. Kul det är ju det godaste jag vet och kul att så många vänner och bekanta ska dit så jag blir inte ensam :) Go'kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar