söndag 6 augusti 2017

16 årig bröllopsdag

Tjuvstart på vårt 16 års jubileum som äkta makar hemma i vännernas tv soffa igår kväll. Var mysigt att alla tillsammans kollade på friidrotts VM från London och lite golf från Acron Ohio. Kul minnas när vi var där 2009 och maken spelade den tävlingen.
Väninnan körde ut mig till Anderstorps motorbana för en lunchdate med maken på bröllipsdagen. Var nog bland det äckligaste jag ätit. Cateringen hade gjort pytt i panna m stekt ägg och pulverkaffe utan vatten... värdelöst och det betalade man 85kr för. Ett skämt.
Sen fick jag vänta på maken medan han körde. Jättenervöst, var livrädd för att han skulle köra av som denna vita mc på bild nedan. Det gick bra för den föraren men ville inte att något sådant skulle hända maken. Maken kände av min oro så han avbröt sin körning 2 tim innan bankörningen var slut.
Hemma blev det bättre mat och mysigare.
Sen avslutade vi kvällen i vår tv soffa med  mys Bente hund, maken och jag. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar