fredag 27 juni 2014

Åska på sunnyroad

Vilken tur jag haft hitills idag :), regn på fm idag men eftersom jag efter lunch skulle ha ett par patienter så cyklade jag till praktiken... I sol och regnuppehåll. Precis framme började det regna igen. När jag var klar och skulle cykla hemåt igen så var det.... Sol och regnuppehåll.
Då maken inte var hemma och föder upp oss så fick det bli ett depåstopp på restaurang Kryddan för köpa med lunch hem till sonen.
 När jag kommer hem så tornar dessa otäcka moln upp och jag hinner precis in då det brakar loss med blixtar och dunder och rejält med regn. Otroligt att jag lyckats missa regnskurarna idag :) , återstår att se hur kvällen blir. Det står regn i väderprognos och vi ska sitta ute på allsång. Vad ska man ha på sig? Hur kallt blir det tro? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar