torsdag 26 juni 2014

Thumbs up for Petters tasty wine

I går var vi äntligen back på gymmet. Det funkade fint att springa igen en månad efter jag bröt 2 revben. Gott, saknade att träna :)
I dag åskade det och regnade , verkade ändå som vi kom lindrigt undan här. Så passande när jag kom hem att väderkatten låg inburrad i en filt. När det är dåligt väder kommer han in i god tid. Han kom in tidigt i morse och lade sig. Maken är borta ikväll på en proam ihop med kollegan. Som tur var hade maken gjort färdigt kvällamat till sonen och mig . Gullehan :) så med middagen klar slog jag upp ett glas av plex " petters" röda mycket goda vin för 99kr. Imorgon ska jag prova hans prosecco som fått mycket fint betyg för också. Imorgon ska vi ut ett gäng vänner på allsång och samtidigt fyller 2 av vännerna år så vi får sjunga för dem också :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar