fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Hjälp vad ska man äta idag? I går blev det hämtmat från mysiga restaurang Kryddan.
Så var det dags för sonens skolavslutning och våra vänners barn också. Vi som umgås har barnen i samma skola i årskurs 7,8,9 så det var några som gick ur 9:an i dag.
Här är ena barnet som gick ur 9:an och efter skolavslutningen var vi hemma hos dem och åt och hade det trevligt. Vår extended family hela klanen var där nästan.
Njuter ännu av Islandsresan. Vilken underbar resa och vilket fantastiskt land.
Ovan åker maken och jag över ett vattendrag och nedan har vi åkt klart och jag släpar på utrustningen som skulle lämnas igen.
Maken och jag, i min hand har jag tagit en lava sten som vi skrattar åt då jag undrade om det var tillåtet ta med lavasten ur landet( ja är tillåtet) . Ja då får man fokusera på vad vi ska äta ikväll. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar