fredag 20 juni 2014

Glad midsommar

Vaknade upp denna midsommardag till sol och blåst. I träningskläderna och sen ut och promenerade samt testade att springa lite med mina brutna revben. Verkar fungera så imorgon blir det äntligen löpning igen :) . Passserade denna sönderslagna busskur och blir så förbannad på idioter som "roar" sig på detta sätt. Hur f-n är ni avnavlade? Vad har ni för föräldrar och uppfostran? Tala om för mig vad som är så roligt med att förstöra saker? Ja jag skulle kunna skriva mycket om detta, men får konstatera att idioter är världen fylld av.
Men sönderslagna busskurer till trots och idioter så blir det midsommar. För mig och sonen en lugn en. Ska hämta hem min far för lunch med oss och sedan grilla och mysa lite med grannarna. Maken befinner sig i Belgien för spel på CT. Funderar på hur mångs gånger vi firat midsommar ihop i Sverige, max. 1-2 gånger tror jag under alla våra år ihop. Go' middag och glad midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar