torsdag 19 juni 2014

Da'n före midsommardan

Ringde en öron doktor jag känner privat idag och bad om hjälp med att etsa sonens slemhinna i ena näsborren. Han blöder väldigt ofta kraftiga näsblödningar och nu kände jag att vi får ta tag i det. Så på måndag morgon fick sonen tid. Köpte en flaska rött vin som tack för snabbt omgändertagande. Vinet fick bra betyg för att vara ett " kändisvin" detta är Petters märke. Men till skillnad övriga kändisviner så ska detta vara gott. Vi får väl se, köpte även en till mig :) men lite läcker och festlig är ju flaskan i alla fall.

 Efter arbetsdagen så passade jag på att fynda lite inne på Lindex och Holly&whyte. Blev en jättefin tunn vit dunjacka ett par läcker äppelgröna tighta chinos och en enkel vit storskjorta till inga pengar alls ;) jättenöjd med fynden.
Imorgon är det midsommar igen då. Hur firar ni? Maken min är som vanligt borta och i år har sonen och jag inga planer mer än att vi troligen går över till grannarna och grillar lite på kvällen, blir skönt med en lugn midsommar :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar