söndag 13 juli 2014

Då kom regnet

Ja imorgon är väl egentligen första semesterdagen men i allafall, klart att det blev regn och grått om än varmt ännu direkt när man blev ledig. Lite typiskt även om det är behövligt med regn efter värmen. 
Maken åkte idag för seriespel i en vecka i Skåne, så sonen och jag får roa oss själva på semestern. Inget nytt i och för sig, vi är vana nu men jag tycker nog att det blir lite tristare för varje år. Speciellt som barnen växer upp och det går så fort. 

Jag hittade denna fina tampong burk av märket moxie, aldrig hört talas om innan men jättefina små söta burkar som tampongerna ligger i. Värda köpas bara för de fina burkarna. :)
Idag är det exakt 2år sedan älskade mormor begravdes och jag saknar henne så fruktansvärt mycket ännu och kommer göra så resten av mitt återstående liv. Går inte en dag utan att jag tänker på min fina och högt älskade mormor. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar