onsdag 16 juli 2014

Segt med semester redan

Fasan vad segt det är med semester. Visst finns massor att göra med hus och trädgård men eftersom det inte roar mig och dessutom alltid är det som hamnar på mig har jag ingen lust att hålla på med det och sen så gillar inte nacken det heller. Vädret är inte 100 men ok. Tja vad göra? Inte mycket , blev lite lätt lunch ihop med en skvallerblaska idag. Tur att jag och söta sköterskan ska arbeta troligen lite på fredag om arbete kommer från labb och patienten kan komma med kort varsel. Håller på att mögla bort.
Vi skulle åkt och badat nu på kvällskvisten men kamraten med son orkade inte det men istället bjöd de hem oss på lite grillat som kvällsmat. Det funkar fint det med :), jag badar ju ändå inte men sonen gillar det. Tycker att lavendel är en fin blomma och vi har en jättestor och fin sådan vid vår entre'. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar