torsdag 17 juli 2014

Tråkigt

Så tråkigt jag har det på semestern. Arbetar hellre än bara går så här. Var skönt att bara gå och dra ett par dagar och nu är det skittrist. Började morgonen tack och lov på arbetet idag. Tog hand om ett labbarbete som kom med post och ringde in den patienten till imorgon. Sedan var jag på BH affären Max mode och undrade över 2 Bh jag köpte i våras dyrt där. Är något konstigt veck i vänstra kupan på båda. De behöll dem och hör av sig efter de pratat
med tillverkaren. Sedan till gräsklippeaffären då vår Robiz stått still sedan vi stängde av den förra veckan pga av småbarn i trädgården och när vi satte på den ville den inte köra och gräset bara växte. Så firman trodde någon stoppfunktion gått sönder och har varit och fixat med den bums och när jag nu kom hem ser jag att den varit ute och kört iaf. Sen har sonen bestämt sig att han vill åka med vännerna till Italien om några veckor så då måste jag försöka boka biljetter för honom och mig. Ja så är det som gift ensamstående :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar