måndag 28 juli 2014

Underbar dag och packningsdags

Maken skulle flugit till Azerbaijan på tävling men hade lyckats med att missa anmäla sig dit. Touren försökte ordna en inbjudning men visumet visade sig skulle inte hinna klart . Så maken blir hemma själv i Sverige då sonen och jag åker imorgon till Sardinien. Så blir det inga blogg inlägg på en vecka nu så har det nog varit svårt med internet. Vi vet imorgon hur det är med den saken.
Nåja, var på affären och köpte lite småsaker inför resan och sen packa. Är till att packa lätt då vi flyger Ryan air och de är känsliga med vikten förstod jag. På affären såg jag denna yoghurt glass yollibox, har någon ätit den? Var lite skum i konsistens och smak men kanske en vanesak.
Nåja eftersom maken inte flög ut idag så lyckades jag få med han idag igen på en löptur på berget. Kul, gillar att springa och gillar att vara med maken.
Kvällen avslutade vi båda med att ligga i fatboy:n och titta på stjärnorna som börjar dyka upp och än har inga mygg blivit vansinnigt sugna på oss. Så här ligger vi och bara är timmarna innan avfärd tidigt i morgon. Det är kärlek och trist att han inte ska med mig och sonen. Go'kväll

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Låter som att du har haft en riktig toppendag! Kul att du testade Yollibox Kokos! Kunde dock inte undgå att du tyckte den var lite skum. Vill därför bara höra om det var något speciellt med smak och konsistens som du inte gillade?

    Ha en kanonresa och njut av Sardinien nu :)

    Bästa
    Sofie på Yollibox

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofie, ursäkta mycket sent svar :). Älskar kokos smaker och glass och vet inte vad jag förväntade mig :) förpackning "såg" god ut och yoghurtglass lätt läskande i värmen. Kanske var det konsistens på glassen som jag upplevde annorlunda. Kanske bara behöver äta den fler gånger, så är det ibland när man ska vänja sig vid något nytt. Ps. Sardinien resan var toppen med mkt gelato :). mvh Yvonne

      Radera