torsdag 15 januari 2015

Golfmöte och packning

Oj i kväll är jag lite trött. Efter arbetet var det årsplanering av juniorernas golfsäsong. Oändligt mycket arbete och jag har sagt att jag vill avgå men ändå har jag kommit på de 2 möten vi haft redan. Nu är jag "rädd" att jag blir kvar detta året med, fast jag känner att jag faktiskt inte vill vara kvar och har " brunnit klart" för denna insats. 
Sedan hem sent utan någon kvällsmat och då blev det ett "nödstopp" på äckliga hamburgeriverkstaden" tycker väl ändå Max är bästa alternativet på sådan verksamhet och de lyckades även göra beställningen rätt denna gången. Sen hem och packa för kursen på Bjertorp slott fredag-lördag( måtte jag få eget rum, händer ibland att man får dela rum, hoppas det inte gäller för oss privata aktörer) och även det obligatoriska soffmyset  med mig, maken och vår KF. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar