torsdag 22 januari 2015

Sen, sen, sen

Vet inte vad som hänt, men jag blir segare och segare på morgonen. Idag satt jag i morgonrock när jag skulle ha patient om 15 min!!! Panik skura av tänder och hoppa i bilen. 5 minuter kvar innan patient och givetvis får man en liten minisandmaskin framför sig i körbanan som kör i 30 km/h!!! Hjärtsnörp, men då säger kloka maken som kör ner mig att jag får sluta slira så på morgonen så behöver jag inte hetsa upp mig så. Hmm ligger något i det. Klok make som alltid. I morgon är det ledig fredag men måste ner på arbetet då jag skall "få" nya operationsbelysningen uppsatt äntligen. Så då ingen arbetar denna fredag får jag åka ner och låsa upp verksamheten och vänta på installationen är klar innan jag kan låsa kliniken och ta helg på riktigt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar