lördag 17 januari 2015

Soffhäng

Utiskten från mitt rum. Slottsparken samt  golfklubbens 18:e fairway i bakgrunden. Så vacker miljö och fina rum. Dessvärre alldelse för få timmar i rummet :)
En stor del av behållningen är denna hovmästare som kan sina saker, han berättar otroligt om maten och vinval till den. Det är historia, geografi och inte en endaste gång stakar han sig eller kommer av sig.
Älskar det vackra som uppstår när vinglaskuvert är uppdukade.
Jag är ju en dessert människa. Igår var det 4 rätters som gällde. Men är det bara en sak förutom huvudrätt jag skulle välja så är det en söt dessert.
När jag kom hem hade maken köpt ett par fina jeans från sin broders butik på rean ( 50%).  Märket är svenskt och gjorde barnkläder från början men som sedan lade till vuxenkläder. Idigdenim heter märket iaf och denna modell Arizona Blue woman.
Jättestrechiga och mjuka. Sedan är de slim som jag gillar med högre midja och grenhäng( inga kameltår här ;). ) sedan är det dragkedja. Det har ju varit mycket knappknäppning nu ett tag. Legat i soffan och slappat sedan jag kom hem. Men det är så kul just den här kursen. Den har det där lilla extra med slottsmiljön och den goda maten. Sen är det nästan samma människor som går på den så det är roligt på kvällen ich mycket skratt. Sen är det så jäkla kul med att mina förra kollegor och nuvarande kollegan åker på denna kursen också och man kan dela kurs och upplevelse. Nu blir det skumbad med maken och lite kvällsmat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar