söndag 11 januari 2015

Kär både i maken och mina ringar :)

Kan ingen i omgivningen gifta sig :) Längar efter att få gå på ett härligt bröllop och bli rörd till tårar. Men nu var det väldigt länge sedan man gick på ett bröllop. Samt i vår ålder är alla par nu etablerade och blir det nya parkonstallationer så tror jag inte att bröllop nr 2/3( lr vad man kan komma upp) blir så festbetonade men vad vet jag, bara ett antagande från min sida som längtar efter lite flärd och fest :D
Själva har vi nu varit gifta i 14 år och kan verkligen rekomendera att man gifter sig. I sak kanske det inte spelar roll om
man är gift eller inte, men ändå tycker jag det känns bättre som gift och att det gör skillnad. Man gör ett statement att vi vill leva ihop. För oss har det kännts rätt i alla fall. Älskar både maken och mitt wedding set.  Det är inte helt som i orginaluppsättningen utan jag har låtit justerat ringarna lite då och då och det kommer jag nog fortsätta med. Kanske lite symboliskt, då man som individ utvecklas över tid varför inte låta ringarna också göra det :), nu funderar jag på mellersta ringen om den inte skulle gilla få en större sten på var sida om solitären men ändå lite mindre än solitären. Vad tror ni? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar