måndag 19 januari 2015

Snö igen då

Världens godaste matlåda idag. Älskade ju min älskade mormors goda kålpudding och kåldormar. Sedan mormor gick bort har jag jagat samma smaksensation och denna gång kom maken nära den smaken. Inte där än men nära nu.
Fick otroligt mycket återbud idag så jag kunde gå hem en sväng innan jag tog sista patienten. Det hade nu börjat snöa.
Ja, 30 minuter senare ligger snön och jag fick skotta lite när jag väl var hemma.
När jag kom hem igen efter åkt tillbaka för sista patienten så var det så pass mycket snö att grannen lyckats få ihop till en snögubbe.
Gissa vem som värmde upp soffan åt matte :)
Sedan kom dottern med pojkvän och åt kvällsmat med oss. Efter det var det mys mellan dottern och katten framför brasan. Det är kämpigt vara en katt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar