fredag 4 december 2015

Charles Jourdan och volymfransar

I dag har vi arbetat ännu en fredag. Normalt arbetar jag inte fredagar men efter semestern har det blivit de flesta fredagarna. Vännerna som är som  familjen kom upp till vår stad så vi och goa kollegorna gick ut på stan för senare lunch, mysigt träffas alla sådär. Idag fick min halsmycke från Charles Jourdan. Inte exakt den modell jag vill ha,men tillräckligt fin ändå och jag gillade den, min kollega har ett jättefint hänge men detta var vad jag lyckades få tag i. Köpte det från videdressing på internet och handla från en person i Paris. Titta in på den sida finns allt i märkeskläder,skor och smycken. Paketet kom precis som utlovat och var spårbar hela vägen. Känns jättebra.
Sedan på kvällen åkte maken med mig till  Mariestad där jag fick volymfransar gjorda och en spraytan. Stormen hade blåst av ett tak från ett höghus där och vägen var avspärrad så man fick hitta en annan väg. Tur maken var med och som har inbyggd kompass och hittar okända städer världen över på något vis. Jag har ingen sådan kompass. Nu vill jag bara tatuera 3D ögonbryn, någon som kan rekomendera någon bra? Samt lite botox påfyllnad. :) inte ytlig vill bara underhålla skalet för att jag mår bra av det. Inte för någon annans skull. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar