tisdag 8 december 2015

När kommer sommaren????

Nu är jag trött på sunkiga november. Vill ha värme, kul och magiska kvällar. Bilden nedan är ifrån Borstahusen i sommras.
Denna bild är från en skogstjärn i Tivedsskogen där vi var på 50 årskalas  i sommras och ännu en magisk sommarkväll trots att det inte var varmt direkt och lite regn föll så får man det här mysiga ljuset som gör att man vill inte gå och lägga sig.
Eller vad sägs om att i en solvägg kunna sitta och ta sig en frozen Margarita? Jag gör hellre det än som vissa höstmänniskor säger " men det är ju så mysigt att tända ljus" aldrig. Avstår gärna att tända ljus om priset är sol och värme. Sen kan några käckt säga " men det är ju så gott att ha årstider" nä, jag nöjer mig gärna med bara en årstid 24/7 eller 12 månader av 12 möjliga så väljer jag sommaren. Haha har någon missat att jag vill ha sol och värme? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar